Subject: Ed: Gripiravimi tarneraskustest Tervisegeeniusele
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 16:17:15 +0300

Saatja: Liis Ilves <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 27. veebruar 2025 11:21
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Gripiravimi tarneraskustest Tervisegeeniusele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Geeniuse lugeja juhtis meie tähelepanu, et hetkel olevat Eestis gripiravimil 
Tamiflu tarneraskused - pereõe jutust sai ta aru, et haigetele ravimit 
hetkel jagub, ent pereliikmetele profülaktikaks mitte.

Soovimegi selle foonil Ravimiameti kommentaari:

*	Kas Tamiflu'd on hetkel tabanud tarneraskused? Kui jah, siis kui 
laiaulatuslikud need on ja millal need orienteeruvalt lõppeda võiksid?
*	Kas Eestis on olemas ka alternatiivsed gripiravimid?
*	Millistel juhtudel/kellele üldse on näidustatud gripiravimi kasutamine 
profülaktikaks?

Heade soovidega

Liis

-- 

Liis Ilves

Geenius Meedia

Terviseportaali vastutav toimetaja

+37253491464

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tervise.geenius.ee> tervise.geenius.ee